У категорії матеріалів: 12
Показано матеріалів: 11-12
Сторінки: « 1 2


Змістовне буття слід розуміти як повноцінне проживання дитиною кожного дня, під час якого задовольняються її фізіологічні, пізнавальні, духовні, естетичні, комунікативні та інші потреби та інтереси з урахуванням її можливостей, здібностей і нахилів.

Ось чому освітній процес має домірно містити різні види дитячої діяльності, адекватні віку вихованців і сприятливі для подальшого розвитку кожної маленької особистості в усіх сферах життєдіяльності, а насамперед ті, у межах яких виникають важливі вікові новоутворення. Від вихователів же вимагається вільне володіння широким арсеналом форм, засобів, методів і прийомів освітнього впливу на вихованців.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 164 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Дошкільне дитинство – сензитивний період для інтелектуального розвитку людини. Проблеми розумового розвитку дитини у сучасній дошкільній освіті займають одне із провідних місць та потребують негайного розв'язання і пошуку нових альтернативних підходів у їх вирішенні.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 188 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-06 | Коментарі (0)


1-10 11-12