Змістовне буття слід розуміти як повноцінне проживання дитиною кожного дня, під час якого задовольняються її фізіологічні, пізнавальні, духовні, естетичні, комунікативні та інші потреби та інтереси з урахуванням її можливостей, здібностей і нахилів. Ось чому освітній процес має домірно містити різні види дитячої діяльності, адекватні віку вихованців і сприятливі для подальшого розвитку кожної маленької особистості в усіх сферах життєдіяльності, а насамперед ті, у межах яких виникають важливі вікові новоутворення. Від вихователів же вимагається вільне володіння широким арсеналом форм, засобів, методів і прийомів освітнього впливу на вихованців. |
Дошкільне дитинство – сензитивний період для інтелектуального розвитку людини. Проблеми розумового розвитку дитини у сучасній дошкільній освіті займають одне із провідних місць та потребують негайного розв'язання і пошуку нових альтернативних підходів у їх вирішенні.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 236 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-06
| Коментарі (0)
|