У категорії матеріалів: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »


Гра – це стежинка до джерела дитячої думки і творчості. Гра – провідна діяльність дітей дошкільного віку, саме в ній діти так швидко у доступній формі оволодівають знаннями та уявленнями про оточуючий світ, вчаться використовувати їх на практиці і виявляють свою самостійність.

Розвиваючі ігри, в нашому контексті, – це дидактичні ігри, що спрямовані на формування і розвиток у дошкільників елементарних логічних операцій. Можуть бути словесними, з використанням наочності, реальних об'єктів та явищ природи.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 268 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Різноманітна наочність завжди привертає увагу дітей, особливо, якщо вона ще й доповнена цікавими завданнями, що спонукають дитину до роздумів, пошуку певних аргументів. Розгадування ребусів, кросвордів стимулює розвиток пам'яті, логічного мислення, самостійності тощо.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 460 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Проблемні ситуації та завдання допомагають дорослому спрямовувати дитину до роботи, збуджувати думку дитини. Вони вчать малят робити певні порівняння, узагальнення, висновки. Дітям дуже подобаються всілякі несподіванки, проблемні запитання, їм так хочеться відчути себе розумниками.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 195 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Активізувати пізнавальну діяльність дітей можна шляхом залучення їх до дослідів. Досліди сприяють розвиткові спостережливості, елементів логічного мислення, формуванню у дітей пізнавального інтересу до природи, усвідомленню причинно-наслідкових зв'язків.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 193 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

«Кожен день у дитячому садку, коли справа ведеться розумно, розширює дитячий світогляд, збуджує увагу й цікавість. Кожен час – весна, зима, осінь – викликає свої розмови, свою працю»

С.Ф. Русова

Дидактичні ігри спрямовані на вирішення конкретних завдань навчання і виховання. Вони мають свою структуру: ігровий задум, мету, ігрове завдання, ігрові дії.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 7380 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Феномен праці діти відкривають для себе, спостерігаючи за тим, як працюють дорослі. Це породжує у них бажання наслідувати старших, брати участь у їхній діяльності.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 518 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Перше прилучення дітей до трудової діяльності відбувається у спільній із дорослим праці, у процесі якої вони опановують найпростіші трудові навички, що є передумовою переходу в недалекому майбутньому до самостійних форм організації трудової діяльності.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 972 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Використання цієї форми організації трудової діяльності дітей можливе у старшому дошкільному віці. Вона може об'єднувати всіх дітей групи і бути колективною (прибирання кімнати або майданчика, робота на клумбі та ін.).

Колективній праці властиві спільна мета, відповідальність за результат, розподіл праці між учасниками, залежність їх один від одного.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 216 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Гра для дітей – це спосіб навчитися тому, чому їх ніхто не зможе навчити, спосіб орієнтації в реальному світі, просторі, часі, спосіб дослідження предметів та людей. Включаючись у процес гри, діти вчаться жити в сучасному світі.

Гра допомагає дитині оволодіти цінностями культури, виробити певні навички. Коли діти грають, вони відображають особисту індивідуальність і ближче підходить до внутрішніх ресурсів, які можуть стати частиною їх особистості.

Л.Френк

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 422 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Домірно насичене та раціонально облаштоване предметно-ігрове та природне розвивальне середовище є не лише фоном для розгортання вільної діяльності дітей, але й стимулом, спонуканням до певних самостійних занять.

ДЕТАЛЬНІШЕ►

Дитина у природному довкіллі | Переглядів: 177 | Додав: karamanuch | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)


1-10 11-12