Показано матеріалів: 1-6
Мета: Закріпити знання дітей про працю пожежників, знаряддя їх праці, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки; навички безпечної поведінки на вулиці. Виховувати повагу до праці пожежника, міліціонера-регулювальника. |
Собака – вірний друг людини. Вона виконує найрізноманітнішу роботу: пасе і захищає від хижаків отару, допомагає на полюванні, вміє затримувати злочинців, віднаходити корисні копалини. Крім собак та котів вдома можуть жити і домашні гризуни – хом'яки, миші. З ними теж важливо поводитися дуже обережно. |
Увага – це здатність регулювати власну інтелектуальну активність, керувати своєю свідомістю та поведінкою. В. Каменська дає таке визначення поняття «уваги» – спрямованість психічної діяльності людини, зосередженість на об'єктах, що мають для особистості певну значущість». |
Дотримання правил безпечної поведінки в громадських місцях:
|
Вихователі повинні демонструвати бажану поведінку. Це належить робити постійно і за будь-якої нагоди. Коли діти бачать, що вихователь їх поважає, співпрацює з ними, шукає взаємоприйнятних рішень, висловлює емоції за допомогою слів, це сприяє створенню у групі атмосфери дружби та взаємодопомоги, а діти починають наслідувати поведінку вихователя. |
Дидактична гра «Оціни вчинок» Дидактична гра «Хто проїде першим» |