Вікторина «Що? Де? Коли?» (для дітей старшого дошкільного віку)

Мета: Закріпити знання дітей про працю пожежників, знаряддя їх праці, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки; навички безпечної поведінки на вулиці. Виховувати повагу до праці пожежника, міліціонера-регулювальника.

Хід вікторини
Дві команди (по 6 дітей в кожній ) сидять за столиками. Ведучий задає питання. Хто перший відповість, той одержує бал.
Питання до турів.
І тур
1. Що найчастіше буває причиною пожежі?
2. Чому не можна залишати увімкненими (праску, телевізор..)?
3. Що треба зробити, перш за все, при виникненні пожежі?
4. Якщо в приміщенні з'явилося багато диму, що треба зробити?
5. Чия команда назве більше прислів'їв про пожежу? (З малої іскри розгориться великий вогонь; Не грайся з вогнем – обпечешся; Коробка сірників хоч і мала, наробити може багато лиха; Не жартуй з вогнем – це небезпечно).
6. Чим відрізняється пожежна машина від інших?

Фізкультхвилинка або рухлива гра.
ІІ тур
1. На які частини поділяється вулиця?
2. Як називають людей, що рухаються вулицею?
3. Як називають людей, які знаходяться у транспорті?
4. Якою частиною вулиці рухаються пішоходи, а якою транспорт?
5. Як називають людину, яка регулює дорожній рух?
6. Де можна переходити вулицю?

Музична пауза. Діти виконують пісню «Наш друг світлофор» (слова Т. Волгіної, муз. А. Філіпенка).
ІІІ тур
1. Як називається автомобіль, призначений для перевезення великої кількості пасажирів?
2. Яка тварина втекла із зоопарку і лягла на дорозі?
3. Чи існує двоколісний транспорт? Який?
4. Що означає червоний, жовтий, зелений колір світлофора?
5. Що називається перехрестям?
ІV тур
Завдання для обох команд: Розгляньте дорожні знаки та розділіть їх на групи: заборонні, попереджувальні, вказівні. Поясніть, що вони означають.

Підводиться підсумок вікторини, переможцям вручаються призи.

Категорія: Особистість дитини | Додав: karamanuch (2019-08-11)
Переглядів: 269 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar