Гра – це основний вид діяльності дітей дошкільного віку, метод дитини в пізнанні світу. Під час гри дитина вчиться спілкуватися з однолітками, підкорятися правилам, поступатися, доводити своє право у виборі гри. Причини, які спонукають дитину грати, – це, перш за все цікавість і потреба активно діяти. |
Розроблений діагностичний апарат визначення рівнів розвитку пізнавальної активності дошкільнят. Наукова новизна дослідження у тому, що уточнено поняттєво-термінологічний апарат, описує процес розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку під час занять. |
Встановлено, що протягом дошкільного віку показники пізнавальної активності у цілому збільшуються. Одночасно змінюється її якісний рівень... |
Конструкторсько-будівельна діяльність надає величезні можливості для повноцінного розвитку дитини. У процесі роботи з конструктором дитина не лише отримує задоволення, але й формує здатність активно пізнавати світ, планувати й контролювати свою діяльність. |
Театральне мистецтво зрозуміле і доступне дітям, тому що в його основі закладена гра. Театр впливає на глядача художнім словом, дійством, кольором, музикою тощо. |
Ігри з піском є ефективним засобом всебічного розвитку дітей у цілому і творчих здібностей зокрема. Багаторічна практика свідчить, що ігри з піском позитивно впливають на емоційне благополуччя дітей. А з огляду на те, що це найулюбленіші ігри дітей, ми, дорослі, повинні максимально використовувати їх з розвивальною, навчальною та корекційною метою. |
Гра – це стежинка до джерела дитячої думки і творчості. Гра – провідна діяльність дітей дошкільного віку, саме в ній діти так швидко у доступній формі оволодівають знаннями та уявленнями про оточуючий світ, вчаться використовувати їх на практиці і виявляють свою самостійність. Розвиваючі ігри, в нашому контексті, – це дидактичні ігри, що спрямовані на формування і розвиток у дошкільників елементарних логічних операцій. Можуть бути словесними, з використанням наочності, реальних об'єктів та явищ природи.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 268 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Різноманітна наочність завжди привертає увагу дітей, особливо, якщо вона ще й доповнена цікавими завданнями, що спонукають дитину до роздумів, пошуку певних аргументів. Розгадування ребусів, кросвордів стимулює розвиток пам'яті, логічного мислення, самостійності тощо.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 460 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
«Кожен день у дитячому садку, коли справа ведеться розумно, розширює дитячий світогляд, збуджує увагу й цікавість. Кожен час – весна, зима, осінь – викликає свої розмови, свою працю» С.Ф. Русова Дидактичні ігри спрямовані на вирішення конкретних завдань навчання і виховання. Вони мають свою структуру: ігровий задум, мету, ігрове завдання, ігрові дії.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 7380 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Використання цієї форми організації трудової діяльності дітей можливе у старшому дошкільному віці. Вона може об'єднувати всіх дітей групи і бути колективною (прибирання кімнати або майданчика, робота на клумбі та ін.). Колективній праці властиві спільна мета, відповідальність за результат, розподіл праці між учасниками, залежність їх один від одного.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 216 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|