Розроблений діагностичний апарат визначення рівнів розвитку пізнавальної активності дошкільнят. Наукова новизна дослідження у тому, що уточнено поняттєво-термінологічний апарат, описує процес розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку під час занять. Характеристика взаємодії1-й рівень – «Ігри поруч», в яких дитина виявляє інтерес до гри однолітка, хоча зосереджена в основному на своїй ігровій діяльності і дотримується «дисципліни відстані» (характерні для дітей раннього і молодшого дошкільного віку). 2-й рывень – Взаємодія, що спонукає дітей до спілкування, встановлення певних стосунків одне з одним (спочатку діти об'єднуються на основі механічної взаємодії – за місцем гри, за привабливістю дії тощо, потім з'являється взаємодія на основі інтересі до змісту гри). 3-й рывень – Взаємодія, що характеризується об'єднанням дітей на основі інтересу і симпатії один до одного. (за О.П.Усовою) | |
| |
Переглядів: 1226 | |
Всього коментарів: 0 | |