Показано матеріалів: 1-7
Ці умови не виникають самі по собі, створення їх вимагає великої праці і наполегливості, щоб вони перетворились у стійкі традиції дошкільного закладу. |
Тобто розвиток мови має вести розвиток таких розумових операцій як аналіз, синтез, зіставляння, узагальнення, класифікація. Навчально-мовленнєва діяльність має носити характер розвиваючий. |
Найбільшим надбанням дошкільного віку є оволодіння мовою. Що таке мова? Мова – це засіб спілкування, пізнання, мислення, інтелектуальної діяльності, оволодіння суспільно-історичним надбанням людства. |
Зараз, практично з самого народження, дитину супроводжує книга. Спочатку це пластикові книжки-пищалки з простими картинками, потім – барвисті книги з щільного картону, далі – звичайні книги, з великим шрифтом, і як завершення, дорослі книжки з звичайним друкарським шрифтом та малою кількістю ілюстрацій. |
Проблемні ситуації та завдання допомагають дорослому спрямовувати дитину до роботи, збуджувати думку дитини. Вони вчать малят робити певні порівняння, узагальнення, висновки. Дітям дуже подобаються всілякі несподіванки, проблемні запитання, їм так хочеться відчути себе розумниками.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 196 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Тато, матуся... Для дитини батьки – найрідніші, най значущіші і найкращі люди. Їхній авторитет, особливо на ранніх стадіях психо-емоційного та мовленнєвого розвитку, незаперечний і абсолютний. |