Загальновідомо, що основою для розвитку обдарованості, творчого спрямування дитячої особистості є діяльність, оскільки саме в ній проявляються й розвиваються здібності. |
Дитина вже з перших років свого життя зустрічається з багатоманітністю об'єктів довкілля, подій, відносин, настроїв, думок. Контакти з навколишнім світом, безперечно, впливають на малюка позитивно, розширюючи його світогляд, даючи перші уроки спілкування з природою, однолітками, батьками та іншими дорослими. |
Мета: Закріпити знання дітей про працю пожежників, знаряддя їх праці, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки; навички безпечної поведінки на вулиці. Виховувати повагу до праці пожежника, міліціонера-регулювальника. |
Постійними помічниками, супутниками, соратниками в боротьбі з поганими настроями мають стати посмішка, спокійний, м'який, лагідний тон, ввічливі звертання, доречні, дотепні і тактовні жарти. Корисно запровадити таку практику родинних стосунків, за якої нормою спілкування буде відкрите обговорення всіх життєвих ситуацій – як проблемних, так і приємних. |
Собака – вірний друг людини. Вона виконує найрізноманітнішу роботу: пасе і захищає від хижаків отару, допомагає на полюванні, вміє затримувати злочинців, віднаходити корисні копалини. Крім собак та котів вдома можуть жити і домашні гризуни – хом'яки, миші. З ними теж важливо поводитися дуже обережно. |
Увага – це здатність регулювати власну інтелектуальну активність, керувати своєю свідомістю та поведінкою. В. Каменська дає таке визначення поняття «уваги» – спрямованість психічної діяльності людини, зосередженість на об'єктах, що мають для особистості певну значущість». |
Дотримання правил безпечної поведінки в громадських місцях:
|
Форми організації фізичного виховання дошкільника в сім'ї включають в себе комплекс різноманітної рухової діяльності. До них відноситься ранкова гімнастика (зарядка). Кожен день повинен починатися з ранкової гімнастики, яка недаремно називається зарядкою, тому що проганяє залишки сонливості і надає заряд бадьорості на весь день. Вона застосовується із самого раннього дитинства і продовжується в усіх вікових періодах життя людини. |
Є кілька класифікацій видів рухливих ігор залежно від ознак, що покладена в основу тієї чи іншої класифікації. |
Гра – одна з основних форм діяльності людини, особливо важливе місце вона займає у житті дитини. Однією з цих особливостей ігрової діяльності є її відносна незалежність від практичних потреб життя. |