Гра для дітей – це спосіб навчитися тому, чому їх ніхто не зможе навчити, спосіб орієнтації в реальному світі, просторі, часі, спосіб дослідження предметів та людей. Включаючись у процес гри, діти вчаться жити в сучасному світі. Гра допомагає дитині оволодіти цінностями культури, виробити певні навички. Коли діти грають, вони відображають особисту індивідуальність і ближче підходить до внутрішніх ресурсів, які можуть стати частиною їх особистості. Л.Френк |
Домірно насичене та раціонально облаштоване предметно-ігрове та природне розвивальне середовище є не лише фоном для розгортання вільної діяльності дітей, але й стимулом, спонуканням до певних самостійних занять.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 178 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Загальновідомо, що основою для розвитку обдарованості, творчого спрямування дитячої особистості є діяльність, оскільки саме в ній проявляються й розвиваються здібності. |
Мета: Закріпити знання дітей про працю пожежників, знаряддя їх праці, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки; навички безпечної поведінки на вулиці. Виховувати повагу до праці пожежника, міліціонера-регулювальника. |
У ході соціально-історичного розвитку людства гра набула величезного значення для формування особистості дитини та оволодіння нею досвідом взаємодії з навколишнім світом. |
Є кілька класифікацій видів рухливих ігор залежно від ознак, що покладена в основу тієї чи іншої класифікації. |
Гра – одна з основних форм діяльності людини, особливо важливе місце вона займає у житті дитини. Однією з цих особливостей ігрової діяльності є її відносна незалежність від практичних потреб життя. |
Дидактична гра «Оціни вчинок» Дидактична гра «Хто проїде першим» |