- Відповідність до вікових особливостей (програми не повинні формувати навички, до яких дитина ще не готова, навчальний матеріал повинен містити приклади з реального життя дитини, що зрозумілі їй).
- Дослідницький характер (програма ініціює участь дитини у дослідах, пізнавальній діяльності).
- Легкість для самостійних занять (наприклад, використання навчальної програми не потребує від дитини вміння читати).
- Дитині даються прості для розуміння вказівки та використовується незначна кількість засобів керування зображенням на екрані.
- Розвиток широкого спектру навичок та уявлень (класифікація, прийняття рішень, експеримент тощо).
- Високий технічний рівень (приваблива графіка, анімаційні ефекти, привабливі звукові супроводи).
- Цікавість (стимулювання уяви дитини).
- Стимулюючий характер (коли дитина користується розвивальною програмою, вона відчуває задоволення від досягнутого успіху. Це підвищує її самооцінку, розвиває почуття власної гідності).
Не забувайте, що заняття з комп'ютером повинно контролюватись батьками або фахівцем.
|