|
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 265 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 261 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
С.Ф. Русова Дидактичні ігри спрямовані на вирішення конкретних завдань навчання і виховання. Вони мають свою структуру: ігровий задум, мету, ігрове завдання, ігрові дії.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 7773 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 629 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 1082 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Колективній праці властиві спільна мета, відповідальність за результат, розподіл праці між учасниками, залежність їх один від одного.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 283 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Гра допомагає дитині оволодіти цінностями культури, виробити певні навички. Коли діти грають, вони відображають особисту індивідуальність і ближче підходить до внутрішніх ресурсів, які можуть стати частиною їх особистості. Л.Френк
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 523 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 242 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|
Ось чому освітній процес має домірно містити різні види дитячої діяльності, адекватні віку вихованців і сприятливі для подальшого розвитку кожної маленької особистості в усіх сферах життєдіяльності, а насамперед ті, у межах яких виникають важливі вікові новоутворення. Від вихователів же вимагається вільне володіння широким арсеналом форм, засобів, методів і прийомів освітнього впливу на вихованців.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 232 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|