Найбільшим надбанням дошкільного віку є оволодіння мовою. Що таке мова? Мова – це засіб спілкування, пізнання, мислення, інтелектуальної діяльності, оволодіння суспільно-історичним надбанням людства. |
Зараз, практично з самого народження, дитину супроводжує книга. Спочатку це пластикові книжки-пищалки з простими картинками, потім – барвисті книги з щільного картону, далі – звичайні книги, з великим шрифтом, і як завершення, дорослі книжки з звичайним друкарським шрифтом та малою кількістю ілюстрацій. |
Гра – це основний вид діяльності дітей дошкільного віку, метод дитини в пізнанні світу. Під час гри дитина вчиться спілкуватися з однолітками, підкорятися правилам, поступатися, доводити своє право у виборі гри. Причини, які спонукають дитину грати, – це, перш за все цікавість і потреба активно діяти. |
Розроблений діагностичний апарат визначення рівнів розвитку пізнавальної активності дошкільнят. Наукова новизна дослідження у тому, що уточнено поняттєво-термінологічний апарат, описує процес розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку під час занять. |
Встановлено, що протягом дошкільного віку показники пізнавальної активності у цілому збільшуються. Одночасно змінюється її якісний рівень... |
Конструкторсько-будівельна діяльність надає величезні можливості для повноцінного розвитку дитини. У процесі роботи з конструктором дитина не лише отримує задоволення, але й формує здатність активно пізнавати світ, планувати й контролювати свою діяльність. |
У Базовому компоненті дошкільної освіти художня освіта представлена у освітній лінії «Дитина у світі культури» підрозділом «Світ мистецтва». Основними видами мистецтва для дошкільників є:
Мистецтво перебуває у постійному динамічному процесі творіння духовної культури людей і тим самим відіграє величезну роль у житті суспільства. |
Театральне мистецтво зрозуміле і доступне дітям, тому що в його основі закладена гра. Театр впливає на глядача художнім словом, дійством, кольором, музикою тощо. |
Ігри з піском є ефективним засобом всебічного розвитку дітей у цілому і творчих здібностей зокрема. Багаторічна практика свідчить, що ігри з піском позитивно впливають на емоційне благополуччя дітей. А з огляду на те, що це найулюбленіші ігри дітей, ми, дорослі, повинні максимально використовувати їх з розвивальною, навчальною та корекційною метою. |
Гра – це стежинка до джерела дитячої думки і творчості. Гра – провідна діяльність дітей дошкільного віку, саме в ній діти так швидко у доступній формі оволодівають знаннями та уявленнями про оточуючий світ, вчаться використовувати їх на практиці і виявляють свою самостійність. Розвиваючі ігри, в нашому контексті, – це дидактичні ігри, що спрямовані на формування і розвиток у дошкільників елементарних логічних операцій. Можуть бути словесними, з використанням наочності, реальних об'єктів та явищ природи.
Дитина у природному довкіллі |
Переглядів: 274 |
Додав: karamanuch |
Дата: 2019-08-14
| Коментарі (0)
|